04/05/2017

,

DENIM JACKETS

Cześć miśki!
Postanowiłam spróbować i zacząć robić nowe posty typu wishlist (?) z małym mixem inspiracji. I tak spędzam masę czasu na przeglądaniu tego typu rzeczy, więc czemu by jednocześnie nie zrobić z tego posta i podzielić się tym z Wami. Na pierwszy ogień idą oczywiście kurtki, czyli moja miłość, a mianowicie jeansowe katany! Od dłuższego czasu mam na ich punkcie jakąś małą obsesję. Uwielbiam je, bo można je ubrać praktycznie do wszystkiego, istnieją w milionach wydań i nigdy nie wychodzą z mody. Uwielbiam wszystkie, od tych najprostszych do najbardziej zwydziwianych. 


Moje propozycje:

 KLIK                                         KLIK                                         KLIK                                         KLIK                                         KLIK                                         KLIK
 KLIK                                         KLIK                                         KLIK                                         KLIK                                         KLIK                                         KLIK
  KLIK                                         KLIK                                         KLIK                                         KLIK                                         KLIK                                         KLIK
 KLIK                                         KLIK                                         KLIK                                         KLIK                                         KLIK                                         KLIK



Co sądzicie o takich postach? Robić takich więcej? Podoba Wam się? Trochę się nad tym napracowałam haha, nie będę ukrywać, że zajmuje to dużo więcej czasu niż normalny zdjęciowy post, ale pomimo wszystko sprawiło mi to sporo frajdy :D Dajcie znać koniecznie! Myślę też nad postami z samymi inspiracjami stylizacji, raz na tydzień, na dwa albo nawet na miesiąc. Taki mały przegląd tego, co w określonym czasie przykuło moją uwagę. Spróbuję za niedługo zrobić coś takiego też.

Donatkay

53 comments:

  1. Super post :) Widać, że się napracowałaś ale efekt jest cudowny.

    ReplyDelete
  2. Kontynuuj tworzenie takich postów! Jak najczęściej :)

    ReplyDelete
  3. Aaa mega! Chciałam szukać kolejnej kurtki jeansowej na wiosnę i ten post spadł mi z nieba. Rób takich więcej ❤

    ReplyDelete
  4. Super post widać ile pracy w to włożyłaś i że się napracowalas mam nadzieję że będziesz robić takie posty <3

    ReplyDelete
  5. Wszytsko jest tak pięknie zrobione, że brak słów! Podziwiam Ciebie i to ile pracy w to wkładasz. Naprawdę widać, że się starasz. Jest cudownie❤💋

    ReplyDelete
  6. Świetny post widać że zajęło ci to dużo czasu. Wyszukiwanie tych wszystkich zdjęć i wgl mam nadzieję że takie posty będą się jescze pojawiać na twoim blogu <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Widzę, że Wam się spodobało, więc na pewno wejdą na stałe na bloga! <3

      Delete
  7. Wszystko jest zrobione idealnie! Widać, że się napracowałaś. Efekt jest genialny. Podziwiam Cię za to ile pracy w to wkładasz i jak to wszystko pięknie tworzysz. Cudownie!❤💋

    ReplyDelete
  8. Bardzo fajny post, pomocny. Myśle że wiele osób doceni kolejne wpisy tego typu 🙂

    ReplyDelete
  9. Niektóe kurtki są mega <3

    ja kupilam z 4 lata temu przestala mi sie podobac wynioslam na strych 3 dni temu szukalam jej i znalazlam i mi sie znowu mega podoba ahahah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Często mam tak, że coś mi się nie podoba, a parę miesięcy później jestem w tym zakochana haha

      Delete
    2. Ja ostatnio tez tak mam :D podoba ci sie trend naszywek na roznych rzeczach? :D wlasnie zamowilam na allegro i zrobie sobie na mojej katanie :D

      Delete
  10. Genialny post! Zastanawiam się właśnie nad kupnem takiej kurtki, myślę, ze to będzie jedna z nich <3 Zdecydowanie kontynuuj tą serie 😄

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mam na to straszną zajawkę i już od miesięcy chce spróbować coś takiego zrobić z czymś, ale nie mogę się za to zabrać :')

      Delete
    2. Ja na spodniaach chce ale sie cykam ze zepsuje :D :D a na allegro są takie extraa

      Delete
  11. Pomysł super!! <3 Widać, że duuużo czasu poświęciłaś a pomagasz w ten sposób innym w znalezieniu inspiracji! :p Tak się tylko zastanawiam czy przy kopiowaniu czyiś zdjęć to chyba trzeba umieścić jaką informację, link skąd je masz... żeby nie mieć problemów potem... tak słyszałam przynajmniej :/ Sprawdź to bo szkoda żebyś miała przez to nieprzyjemności! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Raczej nikt mnie nie pozwie za zostanie inspiracją XD

      Delete
  12. Super post Doncia <3 Jutro mam maturkę z matmy, trzymaj za mnie kciuki :(

    ReplyDelete
  13. świetny post! widać, że o wiele więcej pracy włożyłaś niż w takie "normalne", aczkolwiek w to i w to musisz włożyć siebie. Fajna odmiana, widać że starasz się wprowadzać jakąś różnorodność na blogu, bo same stylizacje to tak mdle

    ReplyDelete
  14. Bardzo bardzo ale to bardzo spodobały mi się te wszystkie kurtki jeansowe i zastanawiam się nad ich kupnem.Poprostu super widać że sie nad tym postem bardzo napracowałaś. Jesteś mega pozytywną osobą, oglądam twój kanał na Youtube.
    NIE ZMIENIAJ SIĘ ❤❤❤

    ReplyDelete
  15. W wolnym czasie tez ciagle przegladasz ubrania? :D co kupic chcialabys? :D ja tak mam xddd

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jak nie ubrania to jakieś stylizacje, a jak nie ubrania to dodatki albo jakieś pierdoły na aliexpress, godzinami moge przeglądać różne rzeczy takie haha

      Delete
    2. NAjgorsze jest to , że czasem fundusze nie pozwalaja :/

      Delete
  16. Robi wrażenie ! Naprawdę widać że twój czas nie poszedł na marne😉
    Więcej takich notek 😊
    Dobry i ciekawy pomysł..oby tak dalej Doncia 😻

    ReplyDelete
  17. ja jestem jak najbardziej za takimi postami ♡ mega lubię przeglądać takie zdjęcia, wiec tylko czekam na więcej, buziaki

    ReplyDelete
  18. a ja nigdzie nie umiałam znaleźć fajnej dobrej kurtki ;-; Świetna robota Doncia! Zdecydowanie rób więcej takich postów <3

    ReplyDelete
  19. Super post, bardzo ciekawy i kolorowy oby więcej takich!:)

    ReplyDelete
  20. Jak dla mnie super, to mega pozytywne urozmaicenie dla bloga. Oby więcej takich postów!

    ReplyDelete
  21. świetny post ! musiałaś się duużo napracować *.*
    pooositivee.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Ten post i poprzedni z białym blezerem- w punkt !
    Uwielbiam Cię i obserwuje od początku, jednak ostatnie kilka miesięcy jeżeli chodzi o stylizacje nienajlepsze.Nie służą Ci niechlujne stylizacje: obszerne spodnie, koszulki. Początki bloga i bardziej klasyczne, nie wydziwiane ubrania- kocham. Bardzo się ciesze, że wróciłaś do korzeni.

    ReplyDelete
  23. Hej 😊 czy mogę mieć prośbę żebyś powiedziała jak wygląda mniej więcej rekrutacja do sklepu i rozmowa kwalifikacyjna ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak jak każda rozmowa o pracę, podstawowe pytania jakie masz doświadczenie, jak z twoim angielskim i dlaczego akurat odzieżówka :)

      Delete
  24. Tak mi sie nudzi DOncia , ze az obejrze stare pościaki <333

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie wszystkie jeszcze da sie obejrzeć bez bezpośredniego wchodzenia w nie, ale powolutku będę to kończyć! :D

      Delete
    2. Właśnie zauważyłam :( a szkodaa

      Delete
  25. Jakie plany na weekend?:D

    ReplyDelete
  26. Lubisz brazylijskie seriale?:D

    ReplyDelete
  27. lubisz sie opalać?

    ReplyDelete
  28. Moze bedą jakieś posty z haftami i kurtka dzinsową :D

    ReplyDelete
  29. Jadlaś kiedyś krewetki?:D

    ReplyDelete
  30. co w sobie lubisz najbardziej ? Nogi oczy usta?

    ReplyDelete
    Replies
    1. To co lubie najbardziej czy co lubie bardziej? Jeśli mam wybierać nogi czy usta to nogi, bo tatuaże :')

      Delete
  31. Kiedy jakiś konkurs?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie mam na razie z czym zrobić :(

      Delete

LABELS

OOTD (207) PHOTORELATION (47) HAUL (34) mix (34) MOTIVATION (28) WISHLIST (12) THROWBACK (8) LOOKBOOK (6) ME (6) COSMETICS (5) INSPIRATIONS (5) TRAVEL (5) FOOD (3) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TIPS (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE