07/05/2017

BAD CHOICES MAKE GOOD STORIES











tshirt ROMWE / jeans MEDICINE / jacket BERSHKA / creepers DEEZEE / necklace ZAFUL / cap ZAFUL

Cześć miśki!
Jak tam na maturach? Ciężko było? Daliście radę? Mam nadzieję, że tak i udało Wam się poradzić sobie ze stresem, bo matura maturą, ale o zdrowie psychiczne też dbać trzeba. Z ciekawości aż zaraz sprawdzę co tam mieliście ciekawego. Bardzo się cieszę, że spodobał Wam się ostatni post!!!! Miałam spore obawy przed dodaniem go, na szczęście niepotrzebnie! Już zaczęłam pracować nad drugim. Jeśli macie jakieś pomysły, co chcielibyście zobaczyć w takim poście to piszcie śmiało!
Ja dalej w domu, dalej na antybiotyku, ale już czuję się duuuużo lepiej. Oby tylko udało mi się to dziadostwo wyleczyć do końca i oby do mnie nie wróciło, bo pogoda to ładnie szaleje. Deszcz śnieg słońce, w sumie to wszystko na raz. Udało nam się wyłapać trochę tego słońca i iść na zdjęcia. Wreszcie mogłam założyć jedną z moich wyprzedażowych zdobyczy, czyli jensową katanę. No uwielbiam ją! Całą jest, ahhhhh, ten krój, ten napis, te przypinki, no wszystko. Pod nią ubrałam czarną koszulkę z baskinką/falbanką i spodnie z genialnymi naszywkami z Medicine. Doszła do mnie też wymarzona czapka z Zaful z tymi kółkami, którą dobrałam tutaj do całości wraz z chokerem. Jak Wam się podoba? :D
Ps.: Małe info dla tych zamawiających z Romwe i Shein, sklepy przenoszą właśnie swoje magazyny do innego miejsca i przez 2 tygodnie paczki od nich nie będą wychodzić :(

Donatkay

19 comments:

  1. Jak zwykle najlepszyyyy post 💕💕 czekam na następne 💗❣

    ReplyDelete
  2. Matma to był pogrom😂 za mało czasu,zdecydowanie, polski to... Takiego banału naprawdę się nie spodziewałam, myślę że bez większych przygotowań każdy dał radę! Co do postu, miło że wracasz z nową energią, świetna stylizacja. Plus życzę powrotu do zdrowia Donka!💕

    ReplyDelete
  3. Zdjecie jak siedzisz sztos! <3 spodnie super, ale ja wolałabym bez napisu, bo nie lubie napisów na ubraniach :D

    ReplyDelete
  4. Bardzo lubie Twojego bloga, widać ze sie starasz, obserwuje Cie jeszcze od początków fotobloga *m* XD i widać jak cholernie sie zmienilas na przestrzeni lat, na wielki plus oczywiście :) gratuluje :)
    jednak jeśli chodzi o ten outfit, to nie wiem, troche nie mój gust, przydałoby się coś mniej luźnego, na gorze lub na dole , bo troche zniekształcają Ci sylwetkę takie 'worki' :) zdecydowanie korzystniej Ci w takich bardziej kobiecych stylizacjach!
    pozdrawiam i czekam na kolejne posty :)

    ReplyDelete
  5. Świetnie wyglądasz, chłopczyco :D <3 P.S. Myślałaś o powrocie na YT? Chciałabym Cię może troche posłuchać niż poczytać, zobaczyć twoje życie we vlogach etc :D

    ReplyDelete
  6. Cudowne zdjęcia ! <3

    www.kiercia.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Doncia post mega! �� A co do maturek to polski mega prosty, a matmy to spodziewałam się gorszego ale była nawet w porządku. Jeszcze jutro angielski i najdłuższe wakacje �� A Ty jak uczyłaś się do matury z angielskiego? ��

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie uczyłam sie, siostra mi tylko czasy wyjaśniła, a tak to jakos specjalnie to nie

      Delete
  8. Zakochałam się w tej katanie i w ogóle stylóweczka sztos :D zdrówka Doncia!

    ReplyDelete
  9. O vlogi by były extra!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  10. Jak nie Ty na tych zdjęciach 😮 pięknie 😅💓

    ReplyDelete
  11. hafcik na spodenkach jak od mamusi

    ReplyDelete
  12. Świetne zdjęcia, Adrian się postarał ^^

    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. cudowne zdjęcia naprawdę! z pogodą w krakowie masakra ostatnio, nie wiadomo jak się ubrać hahah
    co do tych postów ze zdjęciami typowo z tumblra, mogłabyś do nich dodać ładne miejsca, tatuaże, czy inne inspiracje :)
    buziaki i do następnego posta ♡

    ReplyDelete
  14. Uwielbiam tą stylizacje! Az nie mogę uwierzyć,że mi tak mocno podoba się <3 Ahh, jutro ustną maturę z polskiego mam :o trzymaj kciuki :D

    ReplyDelete
  15. Mam pytanie. Jak to jest mieszkać z chłopakiem? Chodzi mi o to, czy nie pojawia się rutyna, nie macie siebie czasem dość, nie jesteście sobą zmęczeni? Bo jak się mieszka ze sobą to pewnie się do siebie przyzwyczaja i już nie jest tak jak wcześniej, że radość z każdego spotkania. Ja jestem z moim chłopakiem ponad rok i niedługo wyjeżdżamy razem do pracy za granicę, będziemy mieszkać razem i z jednej strony się cieszę, ale z drugiej trochę się tego obawiam. Możesz napisać jak to jest u was?

    ReplyDelete
  16. Gdzie jest ten czteropoziomowy szmateks w Krakowie, o którym mówiłaś na snapie?

    ReplyDelete
  17. Super zdjęcia!

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (203) PHOTORELATION (45) HAUL (35) mix (33) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) THROWBACK (8) COSMETICS (7) LOOKBOOK (6) ME (5) TRAVEL (5) DIFFERENT (4) FAVORITES (3) FOOD (3) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) INSPIRATIONS (1) MUSIC (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE