04/04/2017

SMELLS LIKE PARADISE





Cześć miśki!
Prosicie często o kosmetyczne posty. Na snapie kiedyś pokazywałam Wam czego używam na co dzień łącznie z perfumami i ilość screenów pod nimi bardzo mnie zaskoczyła. Zawsze byłam za drogeryjnymi perfumami, ładny, tani, byleby był. Non stop szukałam idealnego zapachu i nigdzie nie mogłam go znaleźć. Kiedyś przez przypadek weszłam do Douglasa i z ciekawości zaczęłam sprawdzać zapachy. Wtedy go znalazłam. Najcudowniejszy zapach na świecie. Idealny, wprost stworzony dla mnie! Dior- Poison Girl. Przysięgam, nigdy nie czułam niczego cudowniejszego. Popatrzyłam na cenę... No cóż. Ponad 400zł za perfum. No na pewno. Mogłam sobie pomarzyć. Szokiem było dla mnie to, że można wydać taką kwotę na zapach. Pracując na promotorce odkładałam sobie dość dużo pieniędzy w sumie na żaden konkretny cel, niby na wakacje, ale na nic konkretnego. Zapach tych perfum nie chciał mi wyjść z głowy. Pokazałam go Adrianowi, no i w sumie za jego namową postanowiłam kupić swój pierwszy w życiu drogi perfum haha. Czemu nie. Warto się czasami rozpieszczać. Okazało się to najlepszą decyzją jaką podjęłam! Mam go już 1,5 roku, a została mi jeszcze połowa. Jest tak wydajny, dwa psiknięcia wystarczą na cały dzień. Zapach naprawdę długo się utrzymuje, a z czasem nabiera tylko piękniejszego zapachu, zamiast wietrzeć. Ludzie zaczepiali mnie na ulicy, mówiąc mi, że ładnie pachne, bez kitu :') Stwierdziłam, że jest to rzecz, w którą jednak warto zainwestować trochę pieniędzy, zwłaszcza, że nie chodzą do kosmetyczek, nie kupuję kosmetyków, nawet hybrydy robię sobie sama. Moje zbędne oszczędności wydałam więc na perfum. Po upływie roku sprawiłam sobie kolejny, o bardzo zbliżonym zapachu. Jest to perfum Lancome- La Nuit Tresor. Sprawdza się jak tamten. Nie pożałowałam na nie ani złotówki. Jedne z lepiej zainwestowanych pieniędzy. Nie spodziewałam się, że dobrze trafiony perfum doda mi aż tyle pewności siebie! Do dwóch ulubionych zapachów dopasowałam sobie jeszcze balsam z Victoria Secret, który dorwałam w Tk Maxx i również bardzo go polecam. Szybko się wchłania, nie lepi się- co dla mnie bardzo ważne, a na skórze pozostawia bardzo ładny, intensywny zapach. Nie potrzeba nawet używać perfum. Jeśli ktoś z Was tak samo jak ja kiedyś zastanawia jak można wydać tyle na perfum- polecam spróbować. Niestety, są testowane na zwierzętach jako jedyne rzeczy z mojej kosmetyczki. 

A jaki jest Wasz ulubiony zapach? Inwestujecie w drogie perfumy czy trzymacie się tych drogeryjnych?

Donatkay

5 comments:

  1. Własnie szukam idealnych i długotrwalych perfum dla mnie :) musze sprawdzic zapach

    ReplyDelete
  2. Skoro wiesz ze ten balsam z Victoria Secret jest testowany na zwierzętach to go nie polecaj po prostu powiedz ze go lubisz a nie ze polecasz..
    a i nie dziw się ze mniej osób wchodzi na twojego bloga skoro ledwo cokolwiek dodajesz
    Nic dziwnego ze masz mniej osób

    ReplyDelete
  3. Cześć właśnie odsłuchalam że zastanawiasz się nad usunięciem bloga. Jestem twoją czytelniczką od ok dwóch lat więc uważam że to głupi pomysł. Jesteś osobą która dawała mi dużą dawkę motywacji nie wiem czemu może dlatego że jesteś prawdziwa . Pokazywałas że jeśli ma się marzenia to można je osiągnąć jakolwiek to banalnie brzmi. Moim zdaniem masz słabszy okres w życiu od natłoku pracy i mam nadzieję że jak sobię odpoczniesz to wrócisz z podwójną siłką. Na blogu zawsze lubiłam jak było dużo stylizacji dużo zdjęć inspirowałas mnie . Bardzo też lubiłam czytać twojego bloga bo zawsze był naprawdę ciekawy. Ja czekam aż nabierzesz siły i nas czymś wielkim naprawdę zaskoczysz . Pozdrawiam W. :)

    ReplyDelete
  4. Jedna rzecz :D perfumy, a nie perfum, nie ma liczby pojedynczej od tego słowa ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nigdy nie wiem jak jest poprawnie...

      Delete

LABELS

OOTD (203) PHOTORELATION (45) HAUL (35) mix (33) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) THROWBACK (8) COSMETICS (7) LOOKBOOK (6) ME (5) TRAVEL (5) DIFFERENT (4) FAVORITES (3) FOOD (3) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) INSPIRATIONS (1) MUSIC (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE