01/04/2017

SAILOR








tshirt ROMWE / jeans ROMWE / jacket ZARA / belt ZAFUL / sunglasses CHOIES / shoes SHEIN

Cześć miśki!
Słyszeliście o Zakrzówku? Ciągle nie dowierzam, że takie piękne miejsce znajduje się w Krakowie. Miejsce idealne na taką pogodę. Siąść na kocyku na skarpie i powygrzewać się w słońcu patrząc na piękną wodę i po napawać się ciszą. Idealnie. Wiosna pełną parą. 22 stopnie na zewnątrz, a ja akurat mam wolne- wygrałam życie haha. Kwiecień zapowiada się naprawdę cudownie, dostałam tygodniowy urlop- pracuję w tym miesiącu równe 14 dni- czy może być piękniej? Wakacje w kwietniu. Zapowiada się więc duuuużo postów. Pare już zrobionych, zaraz idziemy robić kolejne zdjęcia. Wracam do siebie, tak jak obiecałam. Wreszcie. Dziękuję Wam za wszystkie słowa wsparcia po tym, co dodałam na snapie. Jesteście kochani! 

Donatkay

6 comments:

  1. Bardzo fajne miejsce, czekamy na notki!!!

    ReplyDelete
  2. jejku to miejsce jest świetne twoje stylizacje to życie *.*
    pooositivee.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. musze tam się wybrać też kiedyś aaa
    biala-wiedzma.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. cudowne miejsce, które koniecznie muszę kiedyś odwiedzić <3

    ReplyDelete
  5. jakie świetne zdjęcia! :D podoba mi się ten post :P

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (211) PHOTORELATION (47) mix (35) HAUL (34) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) THROWBACK (8) INSPIRATIONS (6) LOOKBOOK (6) ME (6) COSMETICS (5) TRAVEL (5) FOOD (4) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TIPS (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE