09/04/2017

PACKAGE: ZAFUL, ROSEGAL


Cześć miśki!
Kolejny post z odpakowywania paczek. Zaful już dobrze znacie, trochę już z nimi współpracuję i regularnie pojawiają się posty z rzeczami z tej strony. Ostatnio zaoferowano mi wypróbowanie strony Rosegal. Przejrzałam, znalazłam trochę świetnych rzeczy i stwierdziłam, że zaryzykuję, no bo czemu nie. Z Zaful wybrałam sobie biały płaszczyk, który pokazywałam Wam na snapie. Do tego zgarnęłam trochę biżuterii: 2 naszyjniki, bransoletkę i kolczyki w srebrnym odcieniu. Co do Rosegal zaryzykowałam z plecakiem i torebką, chociaż skusił mnie też 2 pary kolczyków. Generalnie to same dodatki. Odkąd dostrzegłam brak tego w mojej szafie i w moich stylizacjach, to zaczynam trochę w to inwestować. 




Biżuteria z obydwu stron przedstawia się następująco. Srebrne kolczyki z Zaful (LINK) mogliście zobaczyć już w ostatnim poście, jednego w sumie, bo na drugim uchu miałam jakiś mały srebrny. Niestety- po zdjęciach go zgubiłam... Myślałam, że gdzieś w mieszkaniu, ale nigdzie go nie ma :( A tak bardzo mi się podobają, cholera no. Przez długi okres czasu miałam tunele i zapomniałam już, jak fajnie mieć coś dłuższego w uszach haha. Cały dzień chodziłam i machałam głową. Chora :') Dwa chokery z Zaful. Ten ze srebrnych kółek (LINK) marzył mi się już od dłuższego czasu, wyczaiłam kiedyś podobny w Pull&Bear. Kolejny, ten cekinowy (LINK) wyczaiłam gdzieś na czyimś vlogu i strasznie mi się spodobał. Trochę się wahałam, bo boję się, że będzie wyglądał bardzo tandetnie, ale spróbuje go do czegoś dopasować, może akurat. Nie pamiętam kiedy ostatnio miałam na sobie jakąś bransoletkę (LINK). Mam jedną, no, teraz już dwie haha. Może wreszcie zacznę się przekonhywać do tej formy dodatków. Dopasowałam do niej kolczyki z Rosegal (LINK), które tak prześlicznie się mienią! Dają świetny efekt, nie mogę się doczekać, żeby je wreszcie do czegoś założyć. Ostatnie kolczyki, złote koła (LINK). Złote... miały być. Przyszły jakieś miedziane, co bardzo mi się nie podoba. Nie wiem dlaczego.


Uwielbiam plecaki, mam masę czarnych, więc w sumie czemu by wreszcie nie mieć jakiegoś kolorowego? Od dłuższego czasu poluję na pudrowo różowy, jednak nigdzie nie mogę takiego znaleźć. Ten (LINK) dopasowałam do moich nowych różowych creepersowych butów z Deezee. Jest malutki, ale dość sporo pomieści, czyli idealnie. Czarne zamki, uchwyty i paski dodają mu trochę charakteru, co by za kolorowo jednak nie było :D



A teraz to co w paczkach ucieszyło mnie najbardziej. Torebka z Rosegal (LINK). AAAAAAA!!! Jaka ona jest prześliczna! Nie mam pojęcia jak ją jeszcze do czegokolwiek dopasować, ale who cares, nie mogłam się powstrzymać, żeby jej nie wziąć. Cud miód malina! Podróbka Prady, na którą nie mogę sobie pozwolić ze względu na skórę. Chwała chińskim odpowiednikom. 

Moje ulubione pytanie: która z rzeczy podoba Wam się najbardziej? I w ogóle jak podobają Wam się nowe posty z paczek? :D

Donatkay

8 comments:

  1. Ten plecak i torebka! Cudna. Rzadko podobają mi się jakiekolwiek małe torebki, ale ta jest naprawdę piękna.
    Biżuteria nie w moim stylu, aczkolwiek też całkiem ładna.

    http://lillaxxxmy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Od dłuższego czasu planuje zakup tego cekinowego chokera 😄 chyba wkońcu się skuszę 😊

    ReplyDelete
  3. Cudowna biżuteria! Chyba najbardziej podobają mi się kolczyki, które były również w poście PANCAKES ;)
    Pozdrawiam cieplutko!

    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Śliczne rzeczy ! :)

    www.kiercia.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Zakochałam się w torebce 😍 Doncia, oddaj gust 😘

    ReplyDelete
  6. Doncia kochanie, na jakiej stornie oglądasz seriale ?

    ReplyDelete
  7. Najbardziej podoba mi się biżuteria :D

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (207) PHOTORELATION (47) HAUL (34) mix (34) MOTIVATION (28) WISHLIST (12) THROWBACK (8) LOOKBOOK (6) ME (6) COSMETICS (5) INSPIRATIONS (5) TRAVEL (5) FOOD (3) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TIPS (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE